• ראשי פרקים

סיור עששיות ומה הולך לקרות

  • תאריך פרסום - אוגוסט 12, 2024
    שתפו חברים במדיה חברתית או בהודעה

    התלהבתם מהרעיון של סיור עששיות? אבל עוד לא בטוחים שאתם בעניין? נראה לי שיעזור אם אסביר לכם מה הולך לקרות בסיור העששיות שלי בגבעת התיתורה במודיעין.

    נפגשים בשעות הערב – שימו לב השעה של האירוע מופיעה גם באתר, גם בחשבונית שלכם וגם בהזמנה. אם מתבלבלים צרו איתי קשר ישירות 😊 אני ממליצה להגיע רבע שעה קודם אני כבר אהיה שם וזה עוזר לילדים להשתלב. כמובן שמתחילים בזמן.

    יש חנייה בתחתית הגבעה ומעט חניה בראש הגבעה, ממש צמוד למקום המפגש. במקום יש ברזייה, ספסלים ושולחנות פיקניק. ואני והצוות מתרגשים ומחכים לכם שם.

    תמונה של Whatsapp‏ 2024 06 25 בשעה 20.46.17 92d5e8bd

    קצת על הצוות

    בזכות צוות התיכוניסטים האלופים והאלופות שלי הסיורים שלי ממש מתקתקים. בהתחלה בהכנת העששיות זה מאוד עוזר שיש עוד זוגות ידיים לעזור וחלקם הגדול בעלי נסיון הדרכה ושמחים להשתלב בנקודות ההדרכה הסיור.

    בתמונה: אני וחלק מהצוות מוודאים שהכל מאורגן ומסודר לפני הסיור.

    Img 20240613 180059

    מתחילים

    עכשיו מתחילים – כולם יושבים ביחד על המחצלת. כל ילד יקבל מדבקת שם ונכיר – אתם אותי ואני אתכם. זה הזמן לנשנש קצת אם הילדים רעבים. בשלב הראשון, איך לא, יושבים להדרכה קצרה להפעיל קצת  את המחשבה. נלמד מהי עששית, נשמע מה הולכים לעשות במהלך הסיור וישר נכנס לכייף!

    הכנת העששית – אלמד אתכם שלב אחר שלב איך מכינים את העששית המהממת שלנו שעשויה מחומרים לא רגילים ואז כל הורה וילד יקבלו את החומרים הדרושים ויכינו בעצמם. כמובן שאני והצוות שלי נעזור בכל דבר ונשמח להסביר שוב בנחת ובסבלנות. כשהעששית של כל ילד וילדה מוכנה,  יפה ומדוגמת.

    Img 20240812 Wa0010

    אנחנו עורכים את “טקס ההטבלה” שבו כל ילד טובל את העששית שהכין בדבק העששיות שלנו. זו ההזדמנות להתלכלך ולהנות, אם רוצים, וגם אם לא רוצים להתלכלך זה כייף באותה מידה. עכשיו תולים את כל העששיות לייבוש על מתקן היבוש שלנו, אומרים להן יפה  בהצלחה, שלום ולהתראות בסוף הטיול:) בסיום הטיול כל אחד ואחת מקבלים את העששית שהכינו הביתה. אבל רגע, מה לא נצא לטיול עם עששיות? כבר עוד מעט חושך!  את התשובה לשאלה איפה העששית שלכם לטיול תגלו בבית הבד.

    הגיע הזמן לצאת לטיול

    קצת הוראות בטיחות וחשיבות השמירה על הטבע שלנו ומתחילים ללכת ביחד עם מבט אל השקיעה במסלול מהמם ביופיו בעקבות הקולות והמראות השונים בגבעת התיתורה. אבל לא רק הולכים עד שנגמר המסלול. בדרך נלמד על כל מה שהגבעה מספרת לנו…

    מי גר פה? איך הסתדרו כאן בעבר?

    נתחיל מבית הבד העתיק (שהוא גם נקודה מאוד יפה לתמונות) כאן כל ילד מקבל עששית שאני הכנתי מבעוד מועד, שתלווה אותו עד ההגעה חזרה לנקודת ההתחלה שבה הוא יקבל את העששית היפה שלו הביתה. כל ילד לוקח עששית, מדליק נר ויוצאים!

    Img 20240608 192353

    נמשיך דרך כל מגוון הצמחים והעצים הרחב שמקיף אותנו – נלמד לא רק מהם הצמחים ואיך לזהות, יכול להיות אפילו שנטעם מחלקם ואספר לכם עובדות מגניבות שאולי  לא ידעתם על כל אחד מהם. נלמד להבדיל בין באר לבור מים ונחלוף על פני מקווה טהרה עתיק מאוד ועוד שלל דברים ונופים מגניבים. אפילו נראה מבצר אבירים (כןכן, של אבירים אמיתיים עם החרב והשיריון)!

    המסלול הוא מעגלי ובדרגת קושי קלה, מאפשר גם הליכה רצופה עם עגלות למעט כשש מדרגות בתחילת המסלול אבל כולם מסתדרים.

    מבחן האומץ

    בטיול שלנו לא רק נלמד על הטבע, אלא גם על עצמינו. נפעיל את כל החושים שלנו, ביחד ובנפרד ונלמד להתמצא בחשיכה ולזהות את הסביבה שלנו. נגלה איזה חוש הכי מפותח אצל כל אחד.

    Img 20240617 202623

    כשתרד החשיכה נערוך את “מבחן האומץ”, שזה החלק האהוב על רוב הילדים. מה קורה במבחן? אגלה לכם בנתיים שנבחן את החושים של הילדים, ואת השאר תגלו בטיול (לא רוצה לקלקל את ההפתעה). בסוף מבחן האומץ נרקוד יחד את “ריקוד הגחליליות” הקבוע שלנו, שזו חוויה מגניבה וגם אחלה הזדמנות לתמונה מיוחדת מאוד.

    Img 20240812 Wa0020

    עכשיו כבר יש חושך מוחלט ואנחנו חוזרים לנקודת ההתחלה שם נגיד יפה שלום ונקבל את העששיות שלכם…

    אז אני מזמינה אתכם להתנתק לערב אחד מהמציאות ולהצטרף לקסם של סיור עששיות מטריף חושים

    נטע

    הטבות ועוד

    ואם תבואו, הנה כמה שת”פים ששווה להכיר:

    🥧מסעדת קפית – תהנו מתפריט חלבי עשיר. פיצות, פסטות, סלטים, פיש  אנד צ’יפס ועוד כל טוב. להזמנות – 086233099 (סגור בשבת) –  7% הנחה ביום הסיור.

    🍖מסעדת קסבה – בשר על גחלים. מנות שילדים אוהבים במיוחד, כנפיים על האש, נקנקיות, שניצלונים וצ’יפס וכמובן גם הרבה מנות מיוחדות להורים.  להזמנות-  08-8699623 (סגור בשבת)  7% הנחה ביום הסיור.

    *הערה לשתי המסעדות – יש לציין שנרשמתם לסיור ולהציג אישור תשלום, בבקשה להזמין מקום  מראש במידה ומעוניינים.

    🍕פיצה אנג’ל – 10% הנחה בהזמנה מעל 100 שח ביום הסיור. להזמנות  054-2479015 (סגור בשבת).

    ✨כל משפחה שמגיעה לסיור מקבלת כרטיס כניסה אחד חינם למוזיאון מורשת החשמונאים שנמצא במרכז העיר, למימוש בביקור עתידי, לא כולל סדנאות (שווה אצלנו, תבואו שוב!).

    קצת עליי

    טיולים לפסח במרכז הארץ בעיר שלי מודיעין 

    מגוון רחב של תאריכים ושעות לפעילות קלילה המתאימה לכל המשפחה. 

    בחרתי בפסח הקרוב להתמקד בעיר שלי מודיעין היא ממש במרכז הארץ ונגישה לכולם 😊.

    עמוד הביתסגירת החלון
    תמונה של Whatsapp‏ 2024 07 15 בשעה 07.40.25 1b3cad35
    סיור מעיינות במרכז הארץ

    הכי כייף בקיץ טיול שמשלב הליכה בטבע, פעילות ורחצה במעיינות

    כל כך חם בחוץ! הטיול הזה הולך לקרר אתכם
    לחצו למידע נוסף

    מעבר לעמוד הטיול
    חפש את המטמון
    מחפשים את המטמון בתל אשון

    חפש את המטמון בחווה שמצאו בא מטמון אמיתי!

    פעילות משפחתית מגבשת: חוויה משפחתית בלתי נשכחת עם פעילויות שדורשות שיתוף פעולה .
    לחצו למידע נוסף

    מעבר לעמוד הטיול
    Img 20240812 Wa0020
    טיול עששיות בגבעת התיתורה

    הדרכת ערב חווייתית בגבעת התיתורה

    זמן איכות משפחתי עם סיור, כייף ויצירת עששיות
    לחצו למידע נוסף

    מעבר לעמוד הטיול