השנה התחלתי את סיור העששיות שלי ואני ממש שמחה שהוא מאפשר לי ולכם לחגוג את ל”ג בעומר באופן קצת שונה הרבה יותר אקולוגי ועדיין לדבר להזכיר את הנושאים החשובים של החג. אני תמיד נזכרת שמאז בית ספר יסודי היינו חוגגים בכיתות את ל”ג בעומר. נפגשנו בחבורות וכל חבורה היתה צריכה לאסוף כמה שיותר קרשים וחתיכות עץ למדורה. כשגלדנו והגענו לתיכון עדיין היינו נפגשים ומחפשים כמה שיותר קרשים בשביל המסיבה האמיתית בערב… אחרי שאספנו קרשים הגיע הזמן לשופינג!! מרשמלו, תפוחי אדמה, נקניקיות, בקבוקי מים ומלאאא חטיפים!

בערב נפגשים באותו המקום פחות או יותר ליד הכביש למכון וייצמן כן גדלתי בנס ציונה 🙂 ומתחילים בהכנות. ההתעסקות עם החומר הדליק למדורה נעשתה על ידי אחר ההורים והתפקיד שלנו היה לנסות לעשות לילה לבן ליד המדורה, וברור שהצלחנו!  הגענו חזרה הביתה מסריחים ממדורה ומתים מעייפות😊

גם לכם זה נשמע נוסטלגי? היום ככל שעולה המודעות לאיכות הסביבה הרשויות העירוניות מקציעות מגרשים מסויימים להכנת מדורות ואזורים שמראש שייכים לכיתות בתי ספר או גנים. אני חושבת שזה פתרון מעולה למי שרוצה לחוות את האווירה של ל”ג בעומר ולעשות ערב גיבוש כיתתי ומצד שני לא להגזים עם זיהום הסביבה (מתי נוכל לפתוח חלונות לרווחה בערב ל”ג בעומר?). אם מדורה זה הכיוון שלכם, הכנתי לכם פוסט מפורט עם כל המידע שאתם צריכים לדעת בנוגע להדלקת מדורות! וגם פוסט שלם בנושא נהלי בטיחות לקראת כל טיול שתצאו אליו.

מדורה בל"ג בעומר לפני כמה שנים.

בהדרכות שלי לכבוד ל”ג בעומר חשוב לי גם לדבר על הנושאם של החג

מדורה לבישול בקמפינג בדרום הארץ - נחל עזוז

מאז שהתחלתי עם סיור העששיות שלי (לא כזה מזמן, מפסח) יצרו איתי קשר הרבה מאד גנים ובתי ספר שביקשו את סיור העששיות שלי כאלטרנטיבה למדורות של ל”ג בעומר וגם כפעילות סוף שנה מקורית! אתם מוזמנים לשריין גם לכם ערב מסקרן שכולו יצירה, אור, הליכה בטבע, זמן איכות וניתוק. העששיות שלי הם מחומרים טבעיים (חוטים) וכוללים נר לד על בטריה כך שיש וייב של אש אבל אין באמת אש וריח של נר. אז קדימה לשריין תאריך לפני שהכל נחטף ואני מחכה לפגוש אתכם בטבע!

סיור עששיות עם נטע טיילת אפריל 2024 קבוצה של הורים ילדים נהנים עם עששיות

קצת עליי

טיולים לפסח במרכז הארץ בעיר שלי מודיעין 

מגוון רחב של תאריכים ושעות לפעילות קלילה המתאימה לכל המשפחה. 

בחרתי בפסח הקרוב להתמקד בעיר שלי מודיעין היא ממש במרכז הארץ ונגישה לכולם 😊.

עמוד הביתסגירת החלון
תמונה של Whatsapp‏ 2024 07 15 בשעה 07.40.25 1b3cad35
סיור מעיינות במרכז הארץ

הכי כייף בקיץ טיול שמשלב הליכה בטבע, פעילות ורחצה במעיינות

כל כך חם בחוץ! הטיול הזה הולך לקרר אתכם
לחצו למידע נוסף

מעבר לעמוד הטיול
חפש את המטמון
מחפשים את המטמון בתל אשון

חפש את המטמון בחווה שמצאו בא מטמון אמיתי!

פעילות משפחתית מגבשת: חוויה משפחתית בלתי נשכחת עם פעילויות שדורשות שיתוף פעולה .
לחצו למידע נוסף

מעבר לעמוד הטיול
Img 20240812 Wa0020
טיול עששיות בגבעת התיתורה

הדרכת ערב חווייתית בגבעת התיתורה

זמן איכות משפחתי עם סיור, כייף ויצירת עששיות
לחצו למידע נוסף

מעבר לעמוד הטיול